vill du se ut så här



                                                                                 





tja jag tycker DU borde  tänka på att svininfluensan går lös här i värden tack vare dom IDIOTISKA mexikanerna
ja du vill ju inte se ut så här eller  
jag tror inte det.
men tänk lite positivt det är inte värre än pesten...hoppas jag.
för att undvika svininfluensan så var inte i när hetten av grisar,svin,vårtsvin eller nåtning som kan vara smitat du ska också undvika MEXIKO ,MEXIKANER eller tacos
och gör aldrig så här om du inte vill bli smitad  och jag upprepar HÅLL ER BORTA FRÅN ALLT SOM HAR ATT GÖRA MED MEXIKO!!!!
men den den här bloggen heter korv apor så varje inlägg avslutas så här     KORVAPOR!!!!!


Kommentarer
Postat av: VICKZII xD

hah rolig blogg :P xD

2009-09-19 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0